Наукова періодика України | Вісник Національного авіаційного університету | ||
Кошетар У. П. Філософський аналіз сутнісних рис радикальної (критичної) педагогіки / У. П. Кошетар // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2017. - № 2. - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2017_2_21 Розглянуто філософський аналіз сутнісних рис радикальної (критичної) педагогіки, як важливої складової сучасної освіти інформаційного суспільства. Висвітлено парадигму визначення критичного мислення, запропонованого П. Фрейре. Актуалізовано необхідність розгляду ідеї компетентностей у межах філософського дискурсу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кошетар У. П. Філософський аналіз сутнісних рис радикальної (критичної) педагогіки / У. П. Кошетар // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2017. - № 2. - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2017_2_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |