Наукова періодика України | Вісник Національного авіаційного університету | ||
Ороховська Л. А. Реклама в контексті віртуалізації соціуму / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2015. - № 1. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2015_1_15 Здійснено аналіз впливу реклами засобами мас-медіа на особистість з метою формування плевдопотреб, нових стандартів життя заради отримання прибутків виробниками товарів та послуг, що трансформує ціннісно-нормативні орієнтації соціуму. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ороховська Л. А. Реклама в контексті віртуалізації соціуму / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2015. - № 1. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2015_1_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |