Наукова періодика України Вісник Національного авіаційного університету


Іщук С. М. 
Реклама як соціокультурний феномен епохи постмодерну / С. М. Іщук // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2014. - № 2. - С. 98-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2014_2_26
Досліджено рекламу як феномен доби постмодерну через зіставлення різних підходів до нього. Підсумовуючи сучасні підходи до культурфілософського осмислення реклами, відмічено онтологічну невизначеність цього феномена. Наслідком цього є суперечливість поглядів на культурну місію рекламної діяльності: від позитивного мислення (віра в ідеальний світ і підсвідоме прагнення ототожнити себе з героями реклами) до негативної реакції на рекламу (вона не створює бажаних, орієнтованих на майбутнє образів, є часто банальною, не розважає, а іноді і занадто прямолінійна. Зазначено, що рекламна діяльність не виявляє ознак контркультури, адже вона не займає стосовно до традиційної культури екстремальної і протестної позиції. Хоча реклама вже має значний вплив на сучасну культуру, передчасно говорити й про "рекламну культуру" як про пануючий тип сучасної культури.
  Повний текст PDF - 324.792 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Іщук С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Іщук С. М. Реклама як соціокультурний феномен епохи постмодерну / С. М. Іщук // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2014. - № 2. - С. 98-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2014_2_26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Іщук Сергій Миколайович (філософські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського