Наукова періодика України Proceedings of the National aviation university


Kharchenko V. 
Complete Separation of the Vertical and Horizontal Independent Components of the Flight in Policopter UAV NAU PKF "Aurora" and Mathematical Model of this Flight / V. Kharchenko, A. Nakhaba // Proceedings of the National aviation university. - 2017. - № 2. - С. 31–41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2017_2_6
Мета роботи - розробити математичну і експериментальну модель літального апарату із повністю незалежними і відокремленими одна від одної горизонтальної та вертикальної складовими польоту. З 06.06.2016 по 10.06.2016 проведена серія експериментальних польотів (20 польотів) 10 щурів на висоту 1000 метрів на полікоптері НАУ ПКФ "Аврора" у герметичній та відкритій кабіні. Отримані логи "чорної скриньки" автопілота свідчать про зовсім незначні коливання по тангажу, крену і рисканню під час польоту та незначні коливання по висоті під час майже нерухомого зависання полікоптеру на різних висотах. Розроблена математична і експериментальна модель забезпечують більш точний політ літального апарату у автоматичному та напівавтоматичному режимах. За рівнем шкідливих механічних впливів на організм людини (перевантаження прискорення, коливання, вібрації) полікоптерний транспорт в десятки разів безпечніший для пасажирів, ніж автомобільний транспорт, що має особливе значення при доставці пацієнтів нейрохірургічного, політравматологіческого, кардіологічного та реанімаційного профілю у тяжкому і вкрай тяжкому станах у операційні та реанімаційні відділення лікарень і медичних центрів. У ході даних експериментів переглянута природа дії повітряного гвинта, а саме доведено, що головна рухаюча сила повітряного гвинта - є механічний імпульс (кінетична енергія <$E Е sub k~=~mv sup 2 "/" 2>), що гвинт отримує при зіткненні із молекулами повітря при його обертанні, а не градієнт тисків повітря над і під гвинтом. Тобто доведена механічна (гравітаційна) природа рухаючої (підйомної) сили повітряного гвинта. Введено поняття "функціональної антигравітації", тобто створення сили подібної за природою силі ваги (силі гравітації) і протилежної їй за напрямом дії (вектором), що головним чином і обезважує полікоптер або гвинтокрил при його вертикальному зльоті і що лежить в основі польоту любого транспорту із вертикальним зльотом (гвинтокрилів, полікоптерів). Висунута гіпотеза гравітаційної природи польоту полікоптера та гвинтокрила і виведена математична формула "функціонально антигравітаційного" транспорту, а саме: для польотів над універсальним астрономічним тілом із масою M літального апарату масою m та для польотів над планетою Земля літального апарату масою m.
  Повний текст PDF - 401.071 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Kharchenko V.
  • Nakhaba A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Kharchenko V. Complete Separation of the Vertical and Horizontal Independent Components of the Flight in Policopter UAV NAU PKF "Aurora" and Mathematical Model of this Flight / V. Kharchenko, A. Nakhaba // Proceedings of the National aviation university. - 2017. - № 2. - С. 31–41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2017_2_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Харченко Вячеслав Сергійович (технічні науки)
  • Харченко Віктор Федорович (технічні науки)
  • Харченко Валерій Володимирович (1957–) (фізико-математичні науки)
  • Харченко Володимир Петрович (1943–) (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського