Наукова періодика України | Proceedings of the National aviation university | ||
Kharchenko V. Complete Separation of the Vertical and Horizontal Independent Components of the Flight in Policopter UAV NAU PKF "Aurora" and Mathematical Model of this Flight / V. Kharchenko, A. Nakhaba // Proceedings of the National aviation university. - 2017. - № 2. - С. 31–41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2017_2_6 Мета роботи - розробити математичну і експериментальну модель літального апарату із повністю незалежними і відокремленими одна від одної горизонтальної та вертикальної складовими польоту. З 06.06.2016 по 10.06.2016 проведена серія експериментальних польотів (20 польотів) 10 щурів на висоту 1000 метрів на полікоптері НАУ ПКФ "Аврора" у герметичній та відкритій кабіні. Отримані логи "чорної скриньки" автопілота свідчать про зовсім незначні коливання по тангажу, крену і рисканню під час польоту та незначні коливання по висоті під час майже нерухомого зависання полікоптеру на різних висотах. Розроблена математична і експериментальна модель забезпечують більш точний політ літального апарату у автоматичному та напівавтоматичному режимах. За рівнем шкідливих механічних впливів на організм людини (перевантаження прискорення, коливання, вібрації) полікоптерний транспорт в десятки разів безпечніший для пасажирів, ніж автомобільний транспорт, що має особливе значення при доставці пацієнтів нейрохірургічного, політравматологіческого, кардіологічного та реанімаційного профілю у тяжкому і вкрай тяжкому станах у операційні та реанімаційні відділення лікарень і медичних центрів. У ході даних експериментів переглянута природа дії повітряного гвинта, а саме доведено, що головна рухаюча сила повітряного гвинта - є механічний імпульс (кінетична енергія <$E Е sub k~=~mv sup 2 "/" 2>), що гвинт отримує при зіткненні із молекулами повітря при його обертанні, а не градієнт тисків повітря над і під гвинтом. Тобто доведена механічна (гравітаційна) природа рухаючої (підйомної) сили повітряного гвинта. Введено поняття "функціональної антигравітації", тобто створення сили подібної за природою силі ваги (силі гравітації) і протилежної їй за напрямом дії (вектором), що головним чином і обезважує полікоптер або гвинтокрил при його вертикальному зльоті і що лежить в основі польоту любого транспорту із вертикальним зльотом (гвинтокрилів, полікоптерів). Висунута гіпотеза гравітаційної природи польоту полікоптера та гвинтокрила і виведена математична формула "функціонально антигравітаційного" транспорту, а саме: для польотів над універсальним астрономічним тілом із масою M літального апарату масою m та для польотів над планетою Земля літального апарату масою m. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Kharchenko V. Complete Separation of the Vertical and Horizontal Independent Components of the Flight in Policopter UAV NAU PKF "Aurora" and Mathematical Model of this Flight / V. Kharchenko, A. Nakhaba // Proceedings of the National aviation university. - 2017. - № 2. - С. 31–41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2017_2_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |