Наукова періодика України Proceedings of the National aviation university


Korzh M. 
Simulation of Control Strategy for International Marketing Services / M. Korzh, L. Akіmova, I. Chub // Proceedings of the National aviation university. - 2017. - № 2. - С. 132–139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2017_2_20
Мета роботи - полягає в тому, щоб розробити загальну модель комплексного управління маркетинговою діяльністю з міжнародної точки зору, враховуючи взаємозв'язок його частин один з одним і зовнішнього середовища і циклічний характер процесу, і побудова загальної моделі для оцінки ефективності функціонування міжнародної системи маркетингу. За сучасних умов випуск високоякісної продукції є необхідною, але не достатньою умовою для досягнення успішного функціонування на ринку. Для оптимізації вищезгаданої мети необхідно проробити такі питання, як визначення вимог потенційних споживачів, вибір часу, місця й умов здійснення угоди, тобто продавець повинен запропонувати покупцеві в конкретний момент тільки той товар, який щонайкраще задовольнить існуючу потребу останнього. Цим можна пояснити причину, з якої запропонований покупцям високоякісний товар знаходить збут на ринку однієї країни й не знаходить його в іншій. Представлена модель управління маркетингом дозволяє систематизувати всі маркетингові дії і заходи і виконувати їх не випадково, а в комплексі, враховуючи їх залежність і взаємовплив. Надано можливість, працюючи з сіткою розвитку товару і ринку, виявляти нові привабливості діяльності та оцінити їх з точки зору відповідності загальним цілям і ресурсам фірми. Крім того, запропонована методика оцінки ефективності маркетингової системи є універсальною, і вона дозволяє проаналізувати ефективність маркетингового функціонування окремого підприємства незалежно від сфери, враховуючи вплив всіх факторів.
  Повний текст PDF - 250.009 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Korzh M.
  • Akіmova L.
  • Chub I.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Korzh M. Simulation of Control Strategy for International Marketing Services / M. Korzh, L. Akіmova, I. Chub // Proceedings of the National aviation university. - 2017. - № 2. - С. 132–139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2017_2_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського