Наукова періодика України Proceedings of the National aviation university


Sushchenko O. 
Robust Control of Inertially Stabilized Platforms for Ground Vehicles on the Basis of Synthesis / O. Sushchenko // Proceedings of the National aviation university. - 2016. - № 3. - С. 24–34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2016_3_5
Експлуатація інерціальних стабілізованих платформ, встановлених на наземних рухомих об'єктах, супроводжується впливом значних параметричних збурень. Для збереження високих експлуатаційних характеристик системи за таких складних умов можна використовувати підхід, заснований на проектуванні робастних систем. На відміну від проектування робастних систем управління рухом, створення робастних інерціальних стабілізованих платформ потребує подальшого дослідження та розвитку. Одним із сучасних підходів до проектування робастних систем, що пропонується сучасною теорією управління, є <$E Н sub inf>-синтез. Завдання важливі для практичних застосувань зручно вирішувати за допомогою методу змішаної чутливості, оскільки він враховує суперечливі цілі проектування, у тому числі досягнення робастної якості та робастної стійкості. Цей метод поєднується з формуванням контурів управління із заданими характеристиками проектованої системи, що досягається вибором вагових передатних функцій, які визначають границі амплітудно-частотних характеристик. Представлено обгрунтовані рекомендації щодо вибору складових інерціальних стабілізованих платформ наземних рухомих об'єктів. Отримано критерій оптимізації та визначено вагові передатні функції. Розроблено математичну модель системи з безредукторним приводом. Визначено структуру робастного регулятора у вигляді четвірки матриць простору станів. Результати моделювання синтезованої системи стабілізації показують її стійкість до значних параметричних та координатних збурень, що мають місце за умов експлуатації на наземному рухомому об'єкті. Висновки: ефективність запропонованого підходу до проектування підтверджується результатами моделювання за умов значних параметричних та координатних збурень. Отримані результати можуть бути поширені на інерціальні стабілізовані платформи, що експлуатуються на інших рухомих об'єктах, наприклад, літаках спеціальної авіації, що виконують функції картографічних зйомок, моніторингу та інших подібних функцій. Вони можуть також бути корисними під час проектування обладнання безпілотних літальних апаратів.
  Повний текст PDF - 357.194 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Sushchenko O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Sushchenko O. Robust Control of Inertially Stabilized Platforms for Ground Vehicles on the Basis of Synthesis / O. Sushchenko // Proceedings of the National aviation university. - 2016. - № 3. - С. 24–34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2016_3_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сущенко Олександр Іванович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського