Наукова періодика України | Proceedings of the National aviation university | ||
Radomska M. The Issues of Environmental Engineers Education in Terms of Bloom’s Taxonomy / M. Radomska, L. Chernyak // Proсeedings of the National Aviation University. - 2016. - № 1. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2016_1_17 Наведено результати аналізу ефективності навчання інженерів-екологів. Показано, що сучасні тенденції у розвитку освіти вимагають модифікації навчального процесу у вищих навчальних закладах для забезпечення участі у процесі адаптації систем освіти, що відбувається в Європі. Вказано, що суть модифікації являє собою перехід від формулювання навчальних вимог до формування компетенцій. Проаналізовано існуючі підходи до формування та оцінки компетенцій. Розглянуто роль таксономії у плануванні та оцінці освітнього процесу, а таксономія Блума застосована для аналізу ефективності навчання інженерів-екологів. Визначені основні проблеми у трьох доменах навчання по Б. С. Блуму для даної професії та запропоновано потенційні шляхи їх вирішення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Radomska M. The Issues of Environmental Engineers Education in Terms of Bloom’s Taxonomy / M. Radomska, L. Chernyak // Proсeedings of the National Aviation University. - 2016. - № 1. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2016_1_17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |