Наукова періодика України | Proceedings of the National aviation university | ||
Корж М. В. Програма маркетингу в загальному маркетинговому управлінні на авіапромислових підприємствах / М. В. Корж // Вісник Національного авіаційного університету. - 2013. - № 2. - С. 231-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2013_2_37 Запропоновано удосконалений механізм здійснення маркетингового планування шляхом використання системного підходу. Проведено його адоптацію для авіапромислових підприємств з урахуванням їх особливостей функціонування за сучасних умов економічного розвитку України. Розроблено модель організації управління маркетинговою діяльністю на сучасному промисловому підприємстві, яке здійснює виробництво наукоємної продукції. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Корж М. В. Програма маркетингу в загальному маркетинговому управлінні на авіапромислових підприємствах / М. В. Корж // Вісник Національного авіаційного університету. - 2013. - № 2. - С. 231-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2013_2_37. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |