Наукова періодика України Вісник Національної академії державного управління при Президентові України


Соловйов С. Г. 
Контекст стратегічних комунікацій на прикладі соціальної реклами / С. Г. Соловйов // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Державне управління. - 2015. - № 4. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadu_2015_4_20
Констатовано, що соціальна реклама, замовлена державою, як один із видів стратегічних комунікацій під впливом останніх подій в Україні (воєнної агресії та проявів сепаратизму) демонструє тенденцію до розвитку. Установлено, що на її сприйняття масовою аудиторією впливає контекст - ситуація, умови, процеси, на тлі яких відбувається комунікація. Охарактеризовано контекст за ознаками сталості та ситуативності. Обгрунтовано, що сталий контекст будується на стійкій політичній, економічній, соціальній, культурній основі, а ситуативний виникає за умов динамічних змін у суспільстві. Запропоновано принцип цілісності контексту як одну з умов ефективності соціальної реклами.
  Повний текст PDF - 1.629 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Соловйов С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Соловйов С. Г. Контекст стратегічних комунікацій на прикладі соціальної реклами / С. Г. Соловйов // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Державне управління. - 2015. - № 4. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadu_2015_4_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського