Наукова періодика України | Вісник Маріупольського державного університету | ||
Толпежніков Р. О. Формування парадигми еко-маркетингу на промисловому підприємстві / Р. О. Толпежніков // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 12. - С. 89-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2016_12_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Толпежніков Р. О. Формування парадигми еко-маркетингу на промисловому підприємстві / Р. О. Толпежніков // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 12. - С. 89-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2016_12_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |