Наукова періодика України Вісник Маріупольського державного університету


Толпежніков Р. О. 
Формування парадигми еко-маркетингу на промисловому підприємстві / Р. О. Толпежніков // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 12. - С. 89-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2016_12_13
  Повний текст PDF - 677.021 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Толпежніков Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Толпежніков Р. О. Формування парадигми еко-маркетингу на промисловому підприємстві / Р. О. Толпежніков // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 12. - С. 89-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2016_12_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Толпежніков Роман Олексійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського