Наукова періодика України | Вісник Маріупольського державного університету | ||
Носань Н. С. Роль бренду у забезпеченні ефективної маркетингової діяльності підприємства / Н. С. Носань // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 12. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2016_12_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Носань Н. С. Роль бренду у забезпеченні ефективної маркетингової діяльності підприємства / Н. С. Носань // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 12. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2016_12_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |