Наукова періодика України Вісник Маріупольського державного університету


Носань Н. С. 
Роль бренду у забезпеченні ефективної маркетингової діяльності підприємства / Н. С. Носань // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 12. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2016_12_11
  Повний текст PDF - 699.899 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Носань Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Носань Н. С. Роль бренду у забезпеченні ефективної маркетингової діяльності підприємства / Н. С. Носань // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 12. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2016_12_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського