Наукова періодика України | Вісник Маріупольського державного університету | ||
Khoshtaria T. The concept of business format franchising as an international market entry strategy / T. Khoshtaria // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. - 2012. - Вип. 4. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2012_4_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Khoshtaria T. The concept of business format franchising as an international market entry strategy / T. Khoshtaria // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. - 2012. - Вип. 4. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2012_4_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |