Наукова періодика України | Вісник Маріупольського державного університету | ||
Мельниченко С. В. Особливості створення туристичного бренду в сучасних умовах / С. В. Мельниченко, О. Г. Авдан // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2011_1_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельниченко С. В. Особливості створення туристичного бренду в сучасних умовах / С. В. Мельниченко, О. Г. Авдан // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2011_1_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |