Наукова періодика України Вісник Маріупольського державного університету


Мельниченко С. В. 
Особливості створення туристичного бренду в сучасних умовах / С. В. Мельниченко, О. Г. Авдан // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2011_1_14
  Повний текст PDF - 290.979 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мельниченко С.
  • Авдан О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мельниченко С. В. Особливості створення туристичного бренду в сучасних умовах / С. В. Мельниченко, О. Г. Авдан // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2011_1_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мельниченко Світлана Володимирівна (1971–) (економічні науки)
  • Авдан Оксана Григорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського