Наукова періодика України | Вісник Маріупольського державного університету | ||
Горбач О. В. Складні іменники лексики маркетингу: структурно-морфологічна та семантико-синтаксична характеристики (на матеріалі сучасної німецької мови) / О. В. Горбач // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 19. - С. 210-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_2018_19_31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горбач О. В. Складні іменники лексики маркетингу: структурно-морфологічна та семантико-синтаксична характеристики (на матеріалі сучасної німецької мови) / О. В. Горбач // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 19. - С. 210-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_2018_19_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |