Наукова періодика України Вісник Маріупольського державного університету


Горбач О. В. 
Складні іменники лексики маркетингу: структурно-морфологічна та семантико-синтаксична характеристики (на матеріалі сучасної німецької мови) / О. В. Горбач // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 19. - С. 210-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_2018_19_31
  Повний текст PDF - 230.371 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Горбач О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Горбач О. В. Складні іменники лексики маркетингу: структурно-морфологічна та семантико-синтаксична характеристики (на матеріалі сучасної німецької мови) / О. В. Горбач // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 19. - С. 210-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_2018_19_31.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Горбач Оксана Василівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського