Наукова періодика України | Вісник Маріупольського державного університету | ||
Волощук І. П. Категорія персуазивності та мовні засоби її вербалізації в рекламних текстах / І. П. Волощук, М. В. Цап // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. - 2017. - Вип. 17. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_2017_17_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Волощук І. П. Категорія персуазивності та мовні засоби її вербалізації в рекламних текстах / І. П. Волощук, М. В. Цап // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. - 2017. - Вип. 17. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_2017_17_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |