Наукова періодика України Вісник Львівського університету


Кучма І. З. 
Вплив реклами і ЗМІ на формування споживацької поведінки молоді / І. З. Кучма // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2011. - Вип. 5. - С. 221-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_sociology_2011_5_28
  Повний текст PDF - 309.052 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кучма І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кучма І. З. Вплив реклами і ЗМІ на формування споживацької поведінки молоді / І. З. Кучма // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2011. - Вип. 5. - С. 221-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_sociology_2011_5_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського