Наукова періодика України | Вісник Львівського університету | ||
Кучма І. З. Вплив реклами і ЗМІ на формування споживацької поведінки молоді / І. З. Кучма // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2011. - Вип. 5. - С. 221-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_sociology_2011_5_28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кучма І. З. Вплив реклами і ЗМІ на формування споживацької поведінки молоді / І. З. Кучма // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2011. - Вип. 5. - С. 221-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_sociology_2011_5_28. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |