Наукова періодика України | Вісник Львівського університету | ||
Бурейчак Т. С. Рекламні стратегії конструювання нормативних ґендерних дискурсів (на прикладі сучасної української телереклами) / Т. С. Бурейчак // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2008. - Вип. 2. - С. 227-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_sociology_2008_2_16 Переосмислення гендерних уявлень є неминучим наслідком загальних соціокультурних трансформацій, що відбуваються в сучасному українському суспільстві. Доволі помітну роль у цих процесах відіграє консюмеристська культура, яка інтенсивно розвивається у пострадянській період. З огляду на це головне питання - якими є нормативні гендерні дискурси, що просуваються одним із найпотужніших механізмів консюмеристської культури - рекламою. Запропоновано аналіз закордонних і вітчизняних досліджень, виконаних на цю тему; обгрунтовано методологію власного дослідження та презентовано результати аналізу стратегій конструювання гендерних дискурсів сучасною українською рекламою. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бурейчак Т. С. Рекламні стратегії конструювання нормативних ґендерних дискурсів (на прикладі сучасної української телереклами) / Т. С. Бурейчак // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2008. - Вип. 2. - С. 227-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_sociology_2008_2_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |