Наукова періодика України Вісник Львівського національного університету природокористування


Фоменко Л. 
Становлення теорії маркетингу як науки та особливості його використання малими сільськогосподарськими підприємствами / Л. Фоменко // Вісник Львівського національного аграрного університету. Серія : Економіка АПК. - 2013. - № 20(1). - С. 380-387. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnau_econ_2013_20%281%29__66
  Повний текст PDF - 312.133 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фоменко Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фоменко Л. Становлення теорії маркетингу як науки та особливості його використання малими сільськогосподарськими підприємствами / Л. Фоменко // Вісник Львівського національного аграрного університету. Серія : Економіка АПК. - 2013. - № 20(1). - С. 380-387. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnau_econ_2013_20(1)__66.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Фоменко Людмила Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського