Наукова періодика України | Вісник Львівського торговельно-економічного університету | ||
Семак Б. Б. Формування маркетингової стратегії просування туристичних продуктів для іноземних туристів / Б. Б. Семак // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. - 2019. - Вип. 57. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2019_57_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Семак Б. Б. Формування маркетингової стратегії просування туристичних продуктів для іноземних туристів / Б. Б. Семак // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. - 2019. - Вип. 57. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2019_57_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |