Наукова періодика України | Вісник Львівського торговельно-економічного університету | ||
Алєксєєв І. В. Комунікаційні інструменти маркетингу в підвищенні фінансової грамотності населення й активізуванні внутрішніх інвестицій / І. В. Алєксєєв, Н. Ф. Басій, І. С. Скоропад, С. В. Скибінський // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. - 2018. - Вип. 56. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2018_56_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Алєксєєв І. В. Комунікаційні інструменти маркетингу в підвищенні фінансової грамотності населення й активізуванні внутрішніх інвестицій / І. В. Алєксєєв, Н. Ф. Басій, І. С. Скоропад, С. В. Скибінський // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. - 2018. - Вип. 56. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2018_56_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |