Наукова періодика України Вісник Львівського торговельно-економічного університету


Бойчук І. В. 
Формування комунікаційного комплексу в В2В маркетингу / І. В. Бойчук // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. - 2018. - Вип. 54. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2018_54_14
  Повний текст PDF - 705.674 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бойчук І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бойчук І. В. Формування комунікаційного комплексу в В2В маркетингу / І. В. Бойчук // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. - 2018. - Вип. 54. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2018_54_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бойчук Інна Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського