Наукова періодика України | Вісник Львівського торговельно-економічного університету | ||
Шимко А. В. Основні засади формування маркетингових технологій у роздрібній торгівлі / А. В. Шимко // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2013. - Вип. 42. - С. 142-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2013_42_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шимко А. В. Основні засади формування маркетингових технологій у роздрібній торгівлі / А. В. Шимко // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2013. - Вип. 42. - С. 142-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2013_42_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |