Наукова періодика України Вісник Львівського торговельно-економічного університету


Шимко А. В. 
Основні засади формування маркетингових технологій у роздрібній торгівлі / А. В. Шимко // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2013. - Вип. 42. - С. 142-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2013_42_18
  Повний текст PDF - 327.424 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шимко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шимко А. В. Основні засади формування маркетингових технологій у роздрібній торгівлі / А. В. Шимко // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2013. - Вип. 42. - С. 142-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2013_42_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шимко Алла Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського