Наукова періодика України Вісник Криворізького національного університету


Козакевич І. А. 
Енергоефективні режими гальмування тягових асинхронних електроприводів / І. А. Козакевич, Ю. Г. Осадчук, А. Л. Аміров // Вісник Криворізького національного університету. - 2017. - Вип. 45. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2017_45_27
Мета роботи - дослідження питання формування сигналу завдання електромагнітного моменту системи векторного керування асинхронним двигуном з метою максимізації обсягу повернутої електроенергії до джерела при рекуперативному гальмуванні. Для досягнення поставленої мети виконано одержання аналітичних залежностей, що пов'язують гальмівний момент, створюваний двигуном у режимі рекуперативного гальмування, з обмеженнями величин напруг та струмів, а також параметрами схеми заміщення двигуна; аналіз функціонування двигуна у режимі рекуперативного гальмування при роботі з кутовою швидкістю, що є меншою за базову, а також при роботі з ослабленням поля асинхронного двигуна. Пошук шляхів оптимізації даного процесу є можливим, і в даній роботі представлено аналітичне вирішення даної задачі, в результаті проведення якого отримані залежності, що дозволяють визначити рекомендовану величину сигналу завдання гальмівного моменту для максимізації кількості поверненої електроенергії до джерела. Дослідження виконувалося з використанням рівнянь стану асинхронного двигуна, що одержуються з використанням ідеалізованої електричної машини, у системі координат d - q. Вони слугували підгрунтям для одержання математичних залежностей, що описують можливості максимізації кількості повернутої до автономного джерела живлення енергії. Встановлено величину гальмівного моменту у режимі рекуперативного гальмування при роботі з кутовою швидкістю, що є меншою за базову, а також з ослабленням поля, використання якого в системі керування в якості сигналу завдання забезпечує максимальний обсяг повернутої до джерела електроенергії. Практична цінність одержаних результатів полягає у можливості використання представлених залежностей для розробки алгоритмів керування електричними та гібридними транспортними засобами. Розраховані граничні умови існування режиму рекуперативного гальмування для асинхронного двигуна, що дозволяють знайти мінімальну кутову швидкість для такого режиму.
  Повний текст PDF - 424.231 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Козакевич І.
  • Осадчук Ю.
  • Аміров А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Козакевич І. А. Енергоефективні режими гальмування тягових асинхронних електроприводів / І. А. Козакевич, Ю. Г. Осадчук, А. Л. Аміров // Вісник Криворізького національного університету. - 2017. - Вип. 45. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2017_45_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Козакевич Ігор Аркадійович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського