Наукова періодика України Вісник Криворізького національного університету


Сістук В. О. 
Підвищення пропускної здатності перехрестя магістральної та об'їзної вулиць з регульованим рухом / В. О. Сістук, А. О. Богачевський // Вісник Криворізького національного університету. - 2017. - Вип. 44. - С. 151-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2017_44_32
Мета роботи - комплексне дослідження пропускної здатності перехрестя магістральної та об'їзної вулиць у місті Кривий Ріг, яке використовується учасниками дорожнього руху для зменшення часу проїзду між Саксаганським та Центральноміським районами міста. Об'єктом дослідження виступає Х-подібна транспортна розв'язка, яка складається з проспекту Миру з 6 смугами руху, та примикаючої вулиці Гетьманської з 2 смугами з одного боку від проспекту, 4 смугами - з іншого. Предметом дослідження є показники часу проїзду перехрестя та довжини транспортних заторів. Використано польові дослідження, метод комп'ютерного імітаційного моделювання та аналіз статистичних залежностей та показників. Наукову цінність представляє розроблена комп'ютерна імітаційна модель перехрестя у програмному середовищі PTV VISSIM з урахуванням режиму світлофорної сигналізації та одержаних у польових умовах показників інтенсивностей руху. За результатами моделювання встановлено, що за напрямками з південної частини міста по вулиці "пр. Миру" та зі східної частини міста по вулиці Гетьманська утворюється значна черга транспортних засобів. У першому напрямку така черга (139 м) обумовлена необхідністю зупинки транспортних засобів перед перехрестям і недостатнім часом включення дозволяючого сигналу світлофору (30 с) для закінчення водіями маневру. У другому напрямку черга (156 м) утворюється через недостатню ширину проїзної частини (3,5 м). Для підвищення пропускної здібності проблемних ділянок перехрестя розроблені практичні рекомендації щодо розширення проїзної частини по вулиці Гетьманська на 2 м, для забезпечення 2-х смугового руху транспортних засобів (по 2,75 м на смугу), та розроблено нову 3-х фазну циклограму режиму світлофорного регулювання. Проведений аналіз альтернативного варіанту будови та регулювання перехрестя показав, що з'являється можливість скоротити час руху транспортних засобів з південної частини міста по вулиці "пр. Миру" на 130 с, та зменшити довжину черги у напрямку з південної частини міста по вул. "пр. Миру" на 14 м, й зі східної частини міста по вулиці Гетьманська - на 18 м.
  Повний текст PDF - 970.452 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сістук В.
  • Богачевський А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сістук В. О. Підвищення пропускної здатності перехрестя магістральної та об'їзної вулиць з регульованим рухом / В. О. Сістук, А. О. Богачевський // Вісник Криворізького національного університету. - 2017. - Вип. 44. - С. 151-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2017_44_32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сістук Володимир Олександрович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського