Наукова періодика України Вісник Київського національного університету технологій та дизайну


Зимбалевська Ю. В. 
Значення цінності бренду / Ю. В. Зимбалевська, Н. В. Геселева, М. О. Ормонов // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 5. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2015_5_15
  Повний текст PDF - 200.083 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зимбалевська Ю.
  • Геселева Н.
  • Ормонов М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зимбалевська Ю. В. Значення цінності бренду / Ю. В. Зимбалевська, Н. В. Геселева, М. О. Ормонов // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 5. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2015_5_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зимбалевська Юлія Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського