Наукова періодика України Вісник Київського національного університету технологій та дизайну


Кудлай В. С. 
Методика розробки програми маркетингових комунікацій підприємства / В. С. Кудлай // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 2. - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2014_2_28
  Повний текст PDF - 247.636 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кудлай В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кудлай В. С. Методика розробки програми маркетингових комунікацій підприємства / В. С. Кудлай // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 2. - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2014_2_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського