Наукова періодика України | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну | ||
Кудлай В. С. Методика розробки програми маркетингових комунікацій підприємства / В. С. Кудлай // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 2. - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2014_2_28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кудлай В. С. Методика розробки програми маркетингових комунікацій підприємства / В. С. Кудлай // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 2. - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2014_2_28. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |