Наукова періодика України | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну | ||
Яренко А. В. Концептуальне дослідження парадигм каналів розподілу глобального маркетингу / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 1. - С. 161-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2014_1_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Яренко А. В. Концептуальне дослідження парадигм каналів розподілу глобального маркетингу / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 1. - С. 161-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2014_1_25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |