Наукова періодика України Вісник Київського національного університету технологій та дизайну


Романенко О. О. 
Основні напрями впливу комплексу маркетингових комунікацій на ефективність діяльності підприємств сфери послуг / О. О. Романенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 5. - С. 188-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_5_34
  Повний текст PDF - 331.635 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Романенко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Романенко О. О. Основні напрями впливу комплексу маркетингових комунікацій на ефективність діяльності підприємств сфери послуг / О. О. Романенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 5. - С. 188-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_5_34.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Романенко Ольга Олександрівна (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського