Наукова періодика України Вісник Київського національного університету технологій та дизайну


Панасюк О. В. 
Основні підходи щодо оцінки ефективності маркетингових заходів на промисловому підприємстві / О. В. Панасюк, Л. К. Яцишина // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 3. - С. 202-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_3_35
  Повний текст PDF - 314.436 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Панасюк О.
  • Яцишина Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Панасюк О. В. Основні підходи щодо оцінки ефективності маркетингових заходів на промисловому підприємстві / О. В. Панасюк, Л. К. Яцишина // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 3. - С. 202-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_3_35.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського