Наукова періодика України | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну | ||
Махіня А. М. Особливості формування маркетингової стратегії на підприємствах легкої промисловості / А. М. Махіня, Л. В. Мурована // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 3. - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_3_30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Махіня А. М. Особливості формування маркетингової стратегії на підприємствах легкої промисловості / А. М. Махіня, Л. В. Мурована // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 3. - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_3_30. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |