Наукова періодика України | Вісник КНУКіМ | ||
Гардабхадзе Г. Дизайнерський бренд як комунікаційний засіб управління споживчими симпатіями цільових груп на ринку індустрії моди / Г. Гардабхадзе // Вісник КНУКіМ. Сер. : Соціальні комунікації. - 2013. - Вип. 2. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_sk_2013_2_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гардабхадзе Г. Дизайнерський бренд як комунікаційний засіб управління споживчими симпатіями цільових груп на ринку індустрії моди / Г. Гардабхадзе // Вісник КНУКіМ. Сер. : Соціальні комунікації. - 2013. - Вип. 2. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_sk_2013_2_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |