Наукова періодика України | Вісник КНУКіМ | ||
Хавкіна Л. Новітні параметри функціонування реклами в Україні у вимірах соціальної та приватної комунікації / Л. Хавкіна // Вісник КНУКіМ. Сер. : Соціальні комунікації. - 2013. - Вип. 1. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_sk_2013_1_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хавкіна Л. Новітні параметри функціонування реклами в Україні у вимірах соціальної та приватної комунікації / Л. Хавкіна // Вісник КНУКіМ. Сер. : Соціальні комунікації. - 2013. - Вип. 1. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_sk_2013_1_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |