Наукова періодика України | Вісник Київського національного університету культури і мистецтв | ||
Цімох Н. І. Персоніфікація інформації та персоніфікований образ ведучого як невід’ємна складова успіху телевізійної програми / Н. І. Цімох // Вісник КНУКіМ. Серія : Мистецтвознавство. - 2016. - Вип. 34. - С. 164-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_myst_2016_34_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Цімох Н. І. Персоніфікація інформації та персоніфікований образ ведучого як невід’ємна складова успіху телевізійної програми / Н. І. Цімох // Вісник КНУКіМ. Серія : Мистецтвознавство. - 2016. - Вип. 34. - С. 164-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_myst_2016_34_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |