Наукова періодика України Scientia Fructuosa


Fayvishenko D. 
Digital technologies in media design / D. Fayvishenko // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2019. - № 5. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2019_5_4
В умовах насиченої конкуренції особливу увагу привертають медіа, теорія та практика медіакультури, використання цифрових тенденцій у комунікаційному просторі. Основний акцент зроблено на забезпеченні здорового способу життя людства в системі глобальних соціальних комунікацій, яке може бути вирішено за допомогою не лише наукових теорій управління системою ЗМІ, а й завдяки використанню прикладних засад функціонування різних типів медіа та візуальної подачі. Аналіз останніх досліджень і публікацій показав, що попри наявність окремих наукових доробок, існує необхідність подальшого вивчення поняття медіадизайну та формування джерельної бази, що відображує систематизацію цього знання. З урахуванням стрімкого впливу масмедіа на всі процеси суспільного життя є необхідність адаптування новітніх технологій до сьогодення. Мета статті - розглянути поняття медіадизайну, провести огляд основних сучасних тенденцій візуалізації інформації, проаналізувати вплив засобів масової інформації на всі процеси суспільного життя через синергію інформації та цифрового суспільства, орієнтацію на напрям "медіадизайн", візуальні міждисциплінарні дослідження. Використано загальнонаукові та спеціальні методи спостереження: узагальнення, порівняльний, структурний, системний аналізи та візуалізація інформації у медіапросторі. Сучасний стан медіадизайну проаналізовано на основі вітчизняної та світової інформації, огляду головних тенденцій візуалізації інформації, аналізу впливу масмедіа на всі процеси суспільного життя, використання прийомів та інфографіки при створенні медіадизайну. Висновки: представлено розвиток поняття медіадизайну, проведено огляд основних сучасних трендів візуалізації інформації, проаналізовано вплив масмедіа на всі процеси суспільного життя, отримано синергію інформаційно-цифрового суспільства, сформовано напрям "медіадизайн", представлено міждисціплінарні дослідження.
  Повний текст PDF - 1.089 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Fayvishenko D.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Fayvishenko D. Digital technologies in media design / D. Fayvishenko // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2019. - № 5. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2019_5_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Файвішенко Діана Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського