Наукова періодика України | Scientia Fructuosa | ||
Янковець Т. Цифрові технології підвищення вартості брендів / Т. Янковець // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2019. - № 4. - С. 85-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2019_4_10 На прикладі найуспішніших світових брендів досліджено вплив чинників цифрової трансформації суспільного виробництва на зміну бізнес-моделей та підвищення вартості брендів. Виділено суттєві ознаки поняття "цифровий маркетинг" та принципи цифрового маркетингу. Обгрунтовано доцільність інтеграції цифрової стратегії у загальну маркетингову стратегію компанії, що сприяє побудові сильного бренда за сучасних умов жорсткої конкуренції. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Янковець Т. Цифрові технології підвищення вартості брендів / Т. Янковець // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2019. - № 4. - С. 85-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2019_4_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |