Наукова періодика України Scientia Fructuosa


Янковець Т. 
Цифрові технології підвищення вартості брендів / Т. Янковець // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2019. - № 4. - С. 85-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2019_4_10
На прикладі найуспішніших світових брендів досліджено вплив чинників цифрової трансформації суспільного виробництва на зміну бізнес-моделей та підвищення вартості брендів. Виділено суттєві ознаки поняття "цифровий маркетинг" та принципи цифрового маркетингу. Обгрунтовано доцільність інтеграції цифрової стратегії у загальну маркетингову стратегію компанії, що сприяє побудові сильного бренда за сучасних умов жорсткої конкуренції.
  Повний текст PDF - 434.49 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Янковець Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Янковець Т. Цифрові технології підвищення вартості брендів / Т. Янковець // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2019. - № 4. - С. 85-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2019_4_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Янковець Тетяна Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського