Наукова періодика України Scientia Fructuosa


Мазаракі А. 
Інтернет-маркетинг у готельному бізнесі / А. Мазаракі, С. Мельниченко, М. Даниленко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2018. - № 5. - С. 46-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2018_5_5
Розкрито сутність детермінант, які впливають на впровадження інтернет-маркетингу підприємствами готельного господарства. Визначено можливості застосування інструментів інтернет-маркетингу у маркетинговій політиці підприємств та визначено їх вплив на результати його діяльності. Запропоновано можливі напрями зростання аудиторії із залученням інструментів інтернет-маркетингу та воронку збуту готельного продукту (послуги) в інтернет-середовищі.
  Повний текст PDF - 560.842 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мазаракі А.
  • Мельниченко С.
  • Даниленко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мазаракі А. Інтернет-маркетинг у готельному бізнесі / А. Мазаракі, С. Мельниченко, М. Даниленко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2018. - № 5. - С. 46-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2018_5_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мазаракі Анатолій Антонович (1950–) (економічні науки)
  • Мельниченко Світлана Володимирівна (1971–) (економічні науки)
  • Мельниченко Сергій Іванович (економічні науки)
  • Вовк Марія Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського