Наукова періодика України Scientia Fructuosa


Даниленко Є. 
SEO-інструменти у формуванні поведінки покупців легкових автомобілів / Є. Даниленко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2018. - № 4. - С. 68-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2018_4_8
Розглянуто алгоритм оцінювання інтернет-поведінки потенційних покупців легкових автомобілів різних брендів. Із використанням інструментів SEO-сервісів досліджено 18 факторів, які характеризують поведінку потенційних покупців. Розраховано комплексні оцінки поведінки потенційних покупців легковиків різних брендів та визначено кореляційну залежність від обсягів їх продажів. Надано рекомендації стосовно вдосконалення маркетингової діяльності автодилерів в Інтернеті.
  Повний текст PDF - 754.218 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Даниленко Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Даниленко Є. SEO-інструменти у формуванні поведінки покупців легкових автомобілів / Є. Даниленко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2018. - № 4. - С. 68-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2018_4_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Даниленко Євген Сергійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського