Наукова періодика України | Scientia Fructuosa | ||
Даниленко Є. SEO-інструменти у формуванні поведінки покупців легкових автомобілів / Є. Даниленко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2018. - № 4. - С. 68-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2018_4_8 Розглянуто алгоритм оцінювання інтернет-поведінки потенційних покупців легкових автомобілів різних брендів. Із використанням інструментів SEO-сервісів досліджено 18 факторів, які характеризують поведінку потенційних покупців. Розраховано комплексні оцінки поведінки потенційних покупців легковиків різних брендів та визначено кореляційну залежність від обсягів їх продажів. Надано рекомендації стосовно вдосконалення маркетингової діяльності автодилерів в Інтернеті. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Даниленко Є. SEO-інструменти у формуванні поведінки покупців легкових автомобілів / Є. Даниленко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2018. - № 4. - С. 68-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2018_4_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |