Наукова періодика України | Scientia Fructuosa | ||
Гамова І. Автоматизовані підсистеми управління маркетинговою діяльністю підприємств електронної торгівлі / І. Гамова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2017. - № 3. - С. 82–93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2017_3_8 На основі оптимізації управлінських рішень запропоновано застосовувати автоматизовані системи управління маркетингом підприємств у сфері роздрібної електронної торгівлі. Здійснено бальне оцінювання привабливості впровадження автоматизованих систем управління, а саме: маркетингового планування, організації маркетингу, маркетингового мотивування, маркетингового контролю та інформаційного забезпечення маркетингу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гамова І. Автоматизовані підсистеми управління маркетинговою діяльністю підприємств електронної торгівлі / І. Гамова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2017. - № 3. - С. 82–93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2017_3_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |