Наукова періодика України Scientia Fructuosa


Гамова І. 
Автоматизовані підсистеми управління маркетинговою діяльністю підприємств електронної торгівлі / І. Гамова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2017. - № 3. - С. 82–93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2017_3_8
На основі оптимізації управлінських рішень запропоновано застосовувати автоматизовані системи управління маркетингом підприємств у сфері роздрібної електронної торгівлі. Здійснено бальне оцінювання привабливості впровадження автоматизованих систем управління, а саме: маркетингового планування, організації маркетингу, маркетингового мотивування, маркетингового контролю та інформаційного забезпечення маркетингу.
  Повний текст PDF - 791.736 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гамова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гамова І. Автоматизовані підсистеми управління маркетинговою діяльністю підприємств електронної торгівлі / І. Гамова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2017. - № 3. - С. 82–93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2017_3_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гамова Ірина В'ячеславівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського