Наукова періодика України | Scientia Fructuosa | ||
Boiko M. Social responsibility of tourism enterpises / M. Boiko, O. Babenko // Herald of Kyiv national university of trade and economics. - 2016. - № 6. - С. 55–65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_6_6 На відміну від інших видів економічної діяльності, туристичний бізнес є диверсифікованою сферою економіки, формуючи комплекс стійких горизонтальних господарських зв'язків суб'єктів економічної діяльності різної галузевої спеціалізації. Саме тому він, крім позитивного економічного ефекту, забезпечує досягнення соціальних цілей, що подвоює актуальність соціальної відповідальності туристичного бізнесу. Досліджено процес імплементації стандартів соціальної відповідальності туристичних підприємств, обгрунтовано вектор їх імплементації на основі міжнародних стандартів ISO. Аналіз останніх досліджень і публікацій дозволив з'ясувати, що у науковому полі розвинуто базисні ідеї, проте вагомі теоретичні та методологічні положення, які розкривають моделі імплементації стандартів корпоративної соціальної відповідальності залишаються фрагментарно розробленими. Мета статті - аналіз напрямів імплементації міжнародних стандартів ISO у діяльність туристичних підприємств та розробка організаційно-економічного механізму імплементації стандартів соціальної відповідальності туристичних підприємств. Інформаційної базою дослідження стали матеріали Всесвітньої туристичної організації, Всесвітнього економічного форуму, Державної служби статистики України, Департаменту туризму та курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Використано системний підхід, методи діалектики, порівняльного аналізу, системно-структурного аналізу, наукового прогнозування. Висновки: імплементація та застосування стандартів соціальної відповідальності у діяльність туристичних підприємств сприятиме формуванню стабільних конкурентних переваг туристичних підприємств, оскільки дозволить збалансувати правову, економічну, екологічну, етичну, дискреційну складові відповідальності бізнесу. Вектор подальшого наукового вирішення проблеми соціальної відповідальності туристичних підприємств повинен бути спрямований на розроблення методологічних засад оцінки економічної та соціальної результативності застосування стандартів соціальної відповідальності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Boiko M. Social responsibility of tourism enterpises / M. Boiko, O. Babenko // Herald of Kyiv national university of trade and economics. - 2016. - № 6. - С. 55–65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_6_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |