Наукова періодика України Scientia Fructuosa


Лабурцева О. 
Ідентичність корпоративного бренду торговельних мереж / О. Лабурцева // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2016. - № 5. - С. 46–57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_5_5
Розглянуто проблему визначення відповідності між цільовою ідентичністю та іміджем бренду для обгрунтування необхідності внесення змін у стратегію бренд-комунікацій. Проаналізовано ідентичність брендів провідних продовольчих роздрібних торговельних мереж в Україні; проведено маркетингове дослідження сприйняття споживачами індивідуальності даних брендів. Розроблено рекомендації щодо напрямів подальшого розвитку ідентичності брендів.
  Повний текст PDF - 749.817 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лабурцева О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лабурцева О. Ідентичність корпоративного бренду торговельних мереж / О. Лабурцева // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2016. - № 5. - С. 46–57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_5_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лабурцева Олена Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського