Наукова періодика України | Scientia Fructuosa | ||
Лабурцева О. Ідентичність корпоративного бренду торговельних мереж / О. Лабурцева // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2016. - № 5. - С. 46–57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_5_5 Розглянуто проблему визначення відповідності між цільовою ідентичністю та іміджем бренду для обгрунтування необхідності внесення змін у стратегію бренд-комунікацій. Проаналізовано ідентичність брендів провідних продовольчих роздрібних торговельних мереж в Україні; проведено маркетингове дослідження сприйняття споживачами індивідуальності даних брендів. Розроблено рекомендації щодо напрямів подальшого розвитку ідентичності брендів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лабурцева О. Ідентичність корпоративного бренду торговельних мереж / О. Лабурцева // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2016. - № 5. - С. 46–57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_5_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |