Наукова періодика України Scientia Fructuosa


Ромат Є. 
Маркетинг у публічному управлінні / Є. Ромат // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2016. - № 4. - С. 56–67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_4_5
Висвітлено головні аспекти впровадження концепції маркетингу в систему публічного управління. Розкрито ключові підходи до розуміння маркетингу в публічному управлінні. Визначено основні його типи: державний та муніципальний маркетинг.
  Повний текст PDF - 630.056 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ромат Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ромат Є. Маркетинг у публічному управлінні / Є. Ромат // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2016. - № 4. - С. 56–67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_4_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ромат Євгеній Вікторович (1959–) (державне управління)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського