Наукова періодика України | Scientia Fructuosa | ||
Крепак А. Класифікація ротаційних кампаній у зовнішній рекламі / А. Крепак // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2016. - № 1. - С. 71-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_1_6 Розкрито зміст поняття ротаційна зовнішня рекламна кампанія, обгрунтовано значення ротації у підвищенні результативності зовнішньої реклами підприємств. Виділено типи зовнішніх ротаційних рекламних кампаній, розроблено їх класифікацію за рядом ознак. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Крепак А. Класифікація ротаційних кампаній у зовнішній рекламі / А. Крепак // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2016. - № 1. - С. 71-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_1_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |