Наукова періодика України | Scientia Fructuosa | ||
Мельниченко С. Франчайзингові мережі туристичних підприємств / С. Мельниченко, Т. Ткачук // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 4. - С. 30–42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_4_4 Запропоновано об'єднання туристичних підприємств у франчайзингові мережі як один з ефективних механізмів розвитку туризму в Україні, досліджено дефініцію "франчайзингові мережі", визначено та обгрунтовано концепт "франчайзингова мережа туристичних підприємств", запропоновано класифікацію франчайзингових мереж туристичних підприємств. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельниченко С. Франчайзингові мережі туристичних підприємств / С. Мельниченко, Т. Ткачук // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 4. - С. 30–42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_4_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |