Наукова періодика України Scientia Fructuosa


Мельниченко С. 
Франчайзингові мережі туристичних підприємств / С. Мельниченко, Т. Ткачук // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 4. - С. 30–42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_4_4
Запропоновано об'єднання туристичних підприємств у франчайзингові мережі як один з ефективних механізмів розвитку туризму в Україні, досліджено дефініцію "франчайзингові мережі", визначено та обгрунтовано концепт "франчайзингова мережа туристичних підприємств", запропоновано класифікацію франчайзингових мереж туристичних підприємств.
  Повний текст PDF - 916.808 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мельниченко С.
  • Ткачук Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мельниченко С. Франчайзингові мережі туристичних підприємств / С. Мельниченко, Т. Ткачук // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 4. - С. 30–42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_4_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мельниченко Світлана Володимирівна (1971–) (економічні науки)
  • Мельниченко Сергій Іванович (економічні науки)
  • Ткачук Тетяна Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського