Наукова періодика України Scientia Fructuosa


Звягінцева О. 
Протидіючий маркетинг / О. Звягінцева, М. Каташинська // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 1. - С. 64-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_1_8
Розглянуто сутність та значення для держави, підприємця та споживача протидіючого маркетингу, що застосовується в процесі реалізації та споживання товарів ірраціонального попиту. Проведено порівняльну характеристику традиційного, соціально-етичного й протидіючого маркетингу. Класифіковано напрями соціально-етичного маркетингу згідно з наявністю економічного ефекту під час досягнення соціального ефекту. Виділено інструменти та види протидіючого маркетингу.
  Повний текст PDF - 517.744 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Звягінцева О.
  • Каташинська М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Звягінцева О. Протидіючий маркетинг / О. Звягінцева, М. Каташинська // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 1. - С. 64-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_1_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Звягінцева Ольга Борисівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського