Наукова періодика України | Scientia Fructuosa | ||
Звягінцева О. Протидіючий маркетинг / О. Звягінцева, М. Каташинська // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 1. - С. 64-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_1_8 Розглянуто сутність та значення для держави, підприємця та споживача протидіючого маркетингу, що застосовується в процесі реалізації та споживання товарів ірраціонального попиту. Проведено порівняльну характеристику традиційного, соціально-етичного й протидіючого маркетингу. Класифіковано напрями соціально-етичного маркетингу згідно з наявністю економічного ефекту під час досягнення соціального ефекту. Виділено інструменти та види протидіючого маркетингу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Звягінцева О. Протидіючий маркетинг / О. Звягінцева, М. Каташинська // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 1. - С. 64-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_1_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |