Наукова періодика України Scientia Fructuosa


Бойко М. 
Стратегічний маркетинг: базові принципи та пріоритети розвитку / М. Бойко, О. Зубко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 1. - С. 46-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_1_6
  Повний текст PDF - 745.587 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бойко М.
  • Зубко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бойко М. Стратегічний маркетинг: базові принципи та пріоритети розвитку / М. Бойко, О. Зубко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 1. - С. 46-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_1_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бойко Маргарита Григорівна (економічні науки)
  • Бойко Маргарита Мирославівна (економічні науки)
  • Бойко Марія Олександрівна (економічні науки)
  • Бойко Максим Володимирович (економічні науки)
  • Зубко Олена Віталіївна (економічні науки)
  • Зубко Оксана Володимирівна (1980–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського