Наукова періодика України Scientia Fructuosa


Онищенко В. 
Маркетинг у контексті економічної теорії / В. Онищенко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2014. - № 1. - С. 101-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2014_1_11
Сформовано методологічний дискурс маркетингу на теоретичному фундаменті поведінкової економіки, теорії споживання та нормативної теорії раціонального вибору. Маркетинг розглянуто у двох площинах і дескриптивній та нормативній. Розкрито особливості впливу маркетингу на різні соціально-економічні процеси. Відзначено, що маркетинг є одним з механізмів глобалізації ринків та економіки.
  Повний текст PDF - 704.089 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Онищенко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Онищенко В. Маркетинг у контексті економічної теорії / В. Онищенко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2014. - № 1. - С. 101-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2014_1_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Онищенко Володимир Пилипович (1946–) (економічні науки)
  • Онищенко Володимир Олександрович (економічні науки)
  • Онищенко Віктор Анатолійович (економічні науки)
  • Онищенко Віктор Петрович (економічні науки)
  • Онищенко Василь Васильович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського