Наукова періодика України Scientia Fructuosa


Бойко М. 
Холістичний маркетинг на підприємствах готельного господарства / М. Бойко, Є. Супрунова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2013. - № 1. - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2013_1_7
Представлено результати досліджень щодо доцільності формування холістичного маркетингу на підприємствах готельного господарства. Проаналізовано сутність холістичного маркетингу. Запропоновано ключові характеристики формування концепції холістичного маркетингу з метою застосування у маркетинговій діяльності підприємств готельного господарства.
  Повний текст PDF - 510.251 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бойко М.
  • Супрунова Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бойко М. Холістичний маркетинг на підприємствах готельного господарства / М. Бойко, Є. Супрунова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2013. - № 1. - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2013_1_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бойко Маргарита Григорівна (економічні науки)
  • Бойко Маргарита Мирославівна (економічні науки)
  • Бойко Марія Олександрівна (економічні науки)
  • Бойко Максим Володимирович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського