Наукова періодика України | Scientia Fructuosa | ||
Бойко М. Диференціація туристичних продуктів / М. Бойко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2012. - № 5. - С. 18-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2012_5_3 Проаналізовано тенденції розвитку туристичного ринку. Обгрунтовано доцільність управління диференціацією туристичних продуктів, як джерела нарощування їх споживчої цінності в динаміці споживчих очікувань. Представлено методику дослідження процесу диференціації туристичних продуктів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бойко М. Диференціація туристичних продуктів / М. Бойко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2012. - № 5. - С. 18-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2012_5_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |