Наукова періодика України Scientia Fructuosa


Бойко М. 
Диференціація туристичних продуктів / М. Бойко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2012. - № 5. - С. 18-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2012_5_3
Проаналізовано тенденції розвитку туристичного ринку. Обгрунтовано доцільність управління диференціацією туристичних продуктів, як джерела нарощування їх споживчої цінності в динаміці споживчих очікувань. Представлено методику дослідження процесу диференціації туристичних продуктів.
  Повний текст PDF - 876.952 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бойко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бойко М. Диференціація туристичних продуктів / М. Бойко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2012. - № 5. - С. 18-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2012_5_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бойко Маргарита Григорівна (економічні науки)
  • Бойко Маргарита Мирославівна (економічні науки)
  • Бойко Марія Олександрівна (економічні науки)
  • Бойко Максим Володимирович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського