Наукова періодика України | Вісник Київського інституту бізнесу та технологій | ||
Пацалюк К. О. Особливості реклами як складового елементу комплексу маркетингових комунікацій / К. О. Пацалюк // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2015. - № 1. - С. 75-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2015_1_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пацалюк К. О. Особливості реклами як складового елементу комплексу маркетингових комунікацій / К. О. Пацалюк // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2015. - № 1. - С. 75-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2015_1_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |