Наукова періодика України | Вісник ХНАУ | ||
Пономарьова М. С. Інструменти маркетингу в умовах зростання конкурентних переваг агробізнесу / М. С. Пономарьова, Н. О. Єфремова, О. П. Нагорнюк // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 1. - С. 248-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2018_1_29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пономарьова М. С. Інструменти маркетингу в умовах зростання конкурентних переваг агробізнесу / М. С. Пономарьова, Н. О. Єфремова, О. П. Нагорнюк // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 1. - С. 248-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2018_1_29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |